Ja

Ja så var helgen över och det är måndag. Lördagen vart det ju utgång och det var riktigt kul. Tänkte lägga upp någon bild men det gör jag inte efter att ha lagt över dom i datorn. Haha. Söndagen så var jag minst sagt sliten. Det fick mig att fundera på att inte dricka på väldigt länge. Söndagen vaknade mini med feber och ville mest mysa i sängen och se på tv så det passade ju mig. Lovisa åkte hem till mamma och kvällen var seg och lugn.

Idag skulle jag åkt in med sju bussen för föreläsning men mini var uppe under natten och jag orkade inte upp efter en sådan natt. Så idag har det också varit en lung dag. Har varit lite nyttig och tränat idag med. Det är bra. 

Så kan det vara. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0