Bra det. Nyttig man känner sig när man varit och tränat. Inge fel det inte. Haha! Det är det som spelar roll. Hur det känns. Syster tog riktigt smickrande bilder på mig när jag tränade...Haha! Kanske hamnar här. Dock inte den jävla filmen haha!

Sliten söndag och jag skulle helst sova hela dagen. Jag gillar att sova. För den som missat det. Men det blir det inte än på många timmar. Kan ju försöka tvinga Sam att sova lunch ;) HAHA!

Längtar efter saker nu. Det är alltid bra. Gillas. Vad längtar jag till då? Träffa söta S i veckan. Utgång på Lördagen. Snart flytt för Syster och M. Det blir bra det här. Dock längtar jag inte till jul. Börjar redan känna mig stressad. Det är för fan redan oktober.... BLÄ! Fast jag får tända massa ljus och göra det till en mysig tid.

Nej nu ska jag leka med mini. Jävlar vad han kör med sin mamma i sina lekar. Det är fan jobbigt att hoppa på ett ben och massa annat knäppt han kommer på. Jag brukar vara en klätterställning....Det kan göra rätt ont. Haha.

Tror det rinner ut i sanden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0