Seriös

Tisdag och inte så sliten som jag trodde jag skulle vara. Börjar vänja mig att gå upp alldeles för tidigt. Funderade faktiskt på att köpa vatten istället för kaffe på pressbyrån. Sjuk? Men som sagt det var bara en fundering. Det blev en stor kaffe och tur var väl det. Annars idag har vi firat Stefan. Grattis igen! Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska närma mig sju för då ska jag och syster träna lite. 


Tänkte köra en dagens men det får bli dagens bild. Lika seriös som alltid! Lite smink hade inte skadat. Haha. Sen kunde jag sett mer normal ut men det är inte riktigt min grej. Puss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snart drar vi och blir super.....

2011-10-04 @ 18:27:48
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0