Djur

Det är onsdag och dagen har varit bra. Jag har varit på kramhumör och denna gång var det syster E:s katter som blev offer och även King blev offer (han är inte bara din syster C). Om de uppskattade det? Nja de var inte överförtjusta kan jag säga. Gick omöjligt att ta kort på när jag gosade med katterna. Haha! Men här har vi de knäppa katterna!



'
Smirre med de lysande ögonen. Han gillade inte att få blixt i ögonen...;)


Barres ögon lyser dom med. Han och andra sidan brydde sig inte alls om blixten.




Fin är han fast jävligt dryg.


Barre är också fin men han är inte lika dryg bara knäpp.


Jag där hade vi katterna som blev offer nu är det dags för Kingen. Honom kan man ta bild tillsammans med. Han säger inte så mycket utan suckar bara lite.



King med sitt gosedjur! Söt! Dock vart jag jävligt osnygg. Men det bjuder jag på.



Här är han sååå söt! Kolla tungan!


Pussa på den mest underbara hunden i världen!




Kommentarer
Postat av: mamma

å de älskar dej när du tar kort :)

2011-10-27 @ 00:03:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0