Bra

Idag har det varit en riktigt bra dag. Snyggast är en av anledningarna till det kan jag säga!Idag blev det en lunch på stan och det var självklart lika trevligt som alltid. Får vi göra om snart igen!

Sen har jag köpt vinterskor till båda barnen. Skönt att ha det klart! Att hitta till båda på samma dag är inte det lättataste kan jag säga. Nu är det bara jag kvar...Det kommer ta tid...Jag hatar att köpa vinterskor! Hitta ett par snygga vinterskor är fan inte enkelt. Men jag måste för jag tänker inte ha en repris av nästa år.;) 

Nu ska jag snart lägga mini. Hoppas jag inte blir för trött. Ska träna nio.


Sam godkände skorna jag lagt undan. ;) Lite kräsen nämligen.


Lovisa hittade ett par hon ville ha efter mycket letande! =)

Ja det var väl det jag ville dela med mig av för tillfället. Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0