Bra och dåligt

Mycket bra och lite dåligt. Så kan det vara en söndag. Tur att det mer bra än dåligt i alla fall. Är lite låg idag. Varför? Vem fan vet? Eller lättare sagt varför skulle jag orka ta reda på det.

Så vad har hänt en vanlig söndag? Jo lite sovmorgon och en sväng till affären innan vi var och firade syster. Hon hade bakat massa gott. Som om jag behöver äta något alls... ;) Sen kom sötaste Lovisa hem igen! En överlycklig mini som saknat sin syster otroligt mycket!

Jag och mini var och matade änderna när Lovisa var hos en kompis. Sam matade änderna och jag drack kaffe kanske jag ska säga.  En hel franska fick dom mumsa i sig. Tur att det bara är mjukt bröd så som Sam kastar. Shit så han tar i! Som sagt annars hade det nog klassats som misshandel... Haha. Nej fy så får man inte säga.

Sen har kvällen varit rätt lugn och jag kommer inte göra mycket alls. Tv eller dator i soffa/säng är det jag har energi till nu.


Kommentarer
Postat av: Camilla

BLOGGA!!!!

2011-09-29 @ 21:34:06
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0