Otur

Jag måste ha riktigt otur när jag tänker. Riktigt ont i huvudet. Haha. Det går bra för mig... Ja lite huvudvärk har ingen dött utav ;) Nej förlåt för min dåliga humor. Ha i tanken att min huvudvärk gör den sämre. Kommer alltid jävligt lägligt...Men det kan ju faktiskt komma bättre. Inte mitt i plugg.

Dagen idag då. Karlstad, hem, ute, dammsuga, ätit mat och denna jävla huvudvärk. Sitta vid datorn hjälper väl knappast men det gör det väl inte värre kan jag väl få inbilla mig

Imorgon ska jag börja träna. Vilket jävla skämt. Haha. Jag träna. Jaja det blir nog bra. Det ska väl vara nyttigt. Det blir något annat än mina promenader. Fast det är rätt mysigt att gå ut och gå ibland. Men så målet med att träna? Ja ska vi säga hälsa. Ja det låter bra.

Vi säger så för tillfället. Puss!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej ditt mål med träningen är att valla mig ;)

2011-09-30 @ 22:36:06
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0