Sömn

I natt så sov mini hos mig. Mysigt ibland. Dock inte just i natt. En kombination av att jag inte kunde somna och att mini vaknade av att han drömde att han hade tappat en av sina rosa foppatofflor mitt i bilvägen som han uttryckte det. Han gav inte upp utan var hysteriskt ledsen så jag fick springa ner i hallen och hämta båda foppatofflorna för att han skulle lugna ner sig. Då var det lätt att somna om...då var klockan halv 6. Han vaknade och skulle upp vid 8.30. Då ville jag gräva ner mig. Tur att jag kunde gå och lägga mig igen vid 9.30 annars hade jag inte orkat. Så nu har jag varit uppe sen 12 och inte har det börjat bli människa av mig än heller. Suck. Om ett par timmar kanske.


Här har vi de rosa fina foppatofflorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0