Fredag!

Sitter och biter mig lite i tungan. Skulle vara så skönt att bara häva ur sig allt man tycker och tänker. Dock har man spärrar som vissa verkar sakna. Ingen nämd ingen glömd. Undrar bara hur mycket ont man kan göra andra människor.

Så till roligare saker. Jag har äntligen införskaffat mig en ny mobil Det var minst sagt behövligt. Den kom i måndags och jag är så nöjd så! Dock hade jag alla kontakter i den andra mobilen och är för lat för att krångla. Haha! Kalla mig lat.

En annan rolig sak är att det är fredag. Härligt det! Var och hälsade på S och J och deras otroligt söta bebis! Det ska vi göra om snart! Mys!

Fick besök av snyggast och hennes lilla kille på eftermiddagen och även det var riktigt mysigt.

Sen har jag ett par stycken som jag måste träffa i veckan. Förlåt mig för att jag varit så dålig på att höra av mig. Ska försöka gottgöra er!

Nu ska jag mysa lite med mini! Puss och hej <3




Dagens Mickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0