Ny kompis

Vi har ju fått en kompis här hemma! Samuel fick en hamster av sin mormor, Stefan och Erica. Lycka för mini det. Hur som helst är han jätte söt men han är lite rädd än. Jag klappade honom lite igår och han tog ett smakprov på min hand. Men det gör ju inte ens ont så det var det ingen fara med. Men jag ser tydligen riktigt god ut eftersom mosters prins tog sig ett par smakbitar på min hand. Fast han skallade mig igår med, mitt på näsan. Det gjorde riktigt ont. Hans reaktion när jag fick ont? gapskratt. Han ger säkert igen för alla tvångspussar!


Här har vi vår nya kompis!



Liten och söt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Haha han är jätte söt

2011-09-06 @ 23:32:38
Postat av: Veronica

Pytte!

2011-09-08 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0