Men åhhhhh!?

Läs inte allt ordagrant. Givetvis ger jag människor komplimanger och visst fan vill jag se bra ut MEN nu pratade jag om dom som bara har utseende och sig själv i huvudet. När det blir för mycket. Åhh bekräfta mig ...

Ett par exempel

* Någon som inte alls är tjock tjatar om hur tjock denne är bara för att få höra "NEJ DU ÄR VEEEERKLIGEN INTE TJOCK!" Detta gäller även åhh jag är så ful/värdelös och så vidare...bara för att få bekräftat att såååå är inte fallet.

* Människor som tydligen har tappat allt förstånd och sitter och klagar på hur jävla feta de är när de sitter med större människor än sig själv. Nu bryr jag mig personligen om sånt men jag har sett många vänner bli ledsna.

* Människor som bara bryr sig om hur de ser ut och bara kan prata om smink/vikt/kläder. Det är sååååååååå givande att umgås med sådana personer...INTE!

* Människorna som skulle bli lyckliga bara de får ett par nya bröst/ Bukplastik/ Gå ner 5 kilo... Ja om man tror att det gör en lycklig så bör man nog tänka om. ( Ja om du har extremt dåligt självförtroende och du är helt lycklig i övrigt kanske du blir det om du inte hittar fler "fel" på dig) Har inte ett dugg emot om folk väljer att göra skönhetsoperationer och vem vet behöver jag ett par större bröst kanske? ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0