Men hallå!

Börjar men att berätta att vi har haft en mysig dag. Jag har sovit, tränat, lekt med barnen och ätit för mycket godis. Träffade en och annan snygging med ;). Så efter en sådan dag kan man inte vara annat än nöjd.

Annars rullar saker på. I vanlig ordning. Dricker mitt kaffe. Saknar några utvalda med. Åhh ångest igen för att jag inte hunnit med alla...Det är faktiskt ett stort problem jag har. Men när jag har för mycket i huvudet kommer jag inte ihåg att höra av mig..Ingen bra ursäkt men jag ska bättra mig! Är speciellt en goding i Karlstad jag tänker på! Förlåt S! Ska vi träffas i veckan? Sen min underbara Charlotte! Vi MÅSTE ses snarast! Tänkte också boka mina två söta systrar. Finns fler jag vill träffa men ingen som jag skriver om i bloggen då jag inte frågat om lov. ;) Sen vet snygg att jag vill träffas och Anne-Li såklart. Även min kära kusin. Fan jag behöver mer tid! ;)

Sen vill jag bara säga MEN HALLÅ! Det kan fan inte vara lätt att vara så jävla osmart!

Avslutar med lite intern humor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0