Sjukstuga

Sjukstuga. Det har det varit här och herregud vad tråkigt det är. Klättrar ju på väggarna efter bara ett par timmar. Mest synd om mini som haft feber... Därför bloggen varit dööööd.

Något nytt sen sist? Jo visst vet ni...Jag tänkte testa på att var nyttig...Det är fan inte illa för att vara mig. Äta regelbundet och bättre. Får se hur länge jag pallar. Jag själv chansar på ett par veckor...Så varför helt plötsligt bli nyttig? Jag har hört rykten om att det ska vara hälsosamt.;) Kanske blir värsta nyttiga tjejen...HAHA eller inte.

Nej nu ska jag glo lite på tv innan natten. Pöss ;)

Jag hoppas du förstår att om du fortsätter med det du håller på med så kommer det få konsekvenser.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0