Händer allt lite ;)

Jo det ska man inte sticka under stol med. Trevligt värre. Eller borde hon inte ha ångest? Haha nej sånt har jag inte tid med. Blir lite röd om kinderna och går vidare.

Varit en händelserik vecka...Lite fest och lite andra nöjen. Igår var vi och åkte karuseller och var hemma vid tio och efter det mötte jag upp min fina som ville gå på torgfesten...Hade behövt massor av öl för att uppskatta det men som sagt fick träffa min fina så jag är nöjd.

Det händer mycket konstigt runt mig också. Trött jag bliiiir. Det går att kommunicera med mig... Det är helt okej att fråga om man undrar. Jag kan vara seriös ibland... Chock för en del kanske ;)

Vill lägga upp massor av bilder men min dator leker skadad så jag får väl fixa det under dagen imorgon. Lite kort har ju aldrid skadat.

Puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0