Lite bilder

Ja vi var ju och åkte massor av karuseller i helgen som var. Nu blev det inte bilder på alla men några bilder blev det.


Grodkarusell och den här tyckte Sam var riktigt kul!


En luftballongskarusell vi satt i (typ som parisehjul)


Den här var också kul!


Den här åkte båda barnen=)


Coolt med motorcyklar, när Sam åkte denna var jag och A och L och åkte en bergodahlbana i trä, Sjukt kul!


Lite bilar måste man också åka!


Här kör Sam runt på sin pappa, kan det varit då vi var och åkte en riktigt kul och blöt karusell?


Här satt jag och Samuel längst fram. Lovisa och Anne-Li i vagnen bakom oss=)


Upp med armarna är väl bra betyg?


Lovisa trampar på;)


Samuel låter pappa göra jobbet. =)


Den här var också rolig!


Tyckte Lovisa med och håret flög åt alla håll!

Sen var det några som inte fastnade på bild. En som flume ride som vi alla åkte, och de två andra jag nämde, sen någon som snurrade en del... sen var det några till..kommer knappt ihåg. Sen är jag tacksam för att det inte togs bilder när jag badade med barnen. Åkte lite kana med dom med=)

Ja det var lite bilder det! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0