Åhhhhhh

Ååå var fan ska man börja? Var ett tag sen jag skrev. Varit lite upp och lite ner för Mickan kan vi milt påstå;)

Helgen som var var i alla fall fantastiskt rolig. Sen kan man lägga värdering i hur mycket fjortisvarning det är men det skiter jag i ;) Men sen har man alltid kul med rätt sällskap! Nästa gång blir det förhoppningsvis samma sällskap plus mina två söta systrar! Det ser jag fram emot. MYCKET!

Rent allmänt har jag en del  jag stör mig på. Och en del jag stör mig på. Till en person vill jag säga att jag finner det roande att personen säger sig kunna göra som den vill men det verkar ju inte så . Sen kan man vara ärlig känner jag... Men vad vet jag ;)

Höra av sig ibland är även det en god egenskap... Även jag kan vara kass på det men seriöst...

Sen det som stör mig mest just nu... Ger ett litet exempel.

Om jag som tjej/kille blir ihop med en kille/tjej som har säg två stycken barn som denne inte har hand om och själv väljer att skaffa ett barn ihop med den som inte tar ansvar för sina barn. Säg sen att detta går åt helvete och man väljer att gå skiljda vägar och om då denna förälder skiter i allt även denna gång, är det bara jag då som tycker att man liksom inte borde bli sååå sjukt chockad?? Taskigt? Mycket möjligt men det stör mig enormt...

"jag fattar inte alls hur han kan skita i sitt barn" Nä med du brydde dig inte om att han hade 2 barn tidigare som han sket i.... GULDSTJÄRNA till dig... Nu har jag fått spy ur mig lite ;)

Detta går även att applicera på annat.. Men för att undvika mer konflikter än nödvändigt så slutar vi där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0