Bitter

Idag har jag åsikter om allt. Ingen kan rubba mina åsikter ens en millimeter. Sånt humör är jag på. Mitt sätt eller inget sätt alls. Jag har såna dagar då jag verkligen inte är någon ide att prata om djupare saker med.
 
Idag stör menlösa människor mig och egoistiska jävla människor som ska göra sig till offer. Åh vad jag skulle vilja ha en sån människa här nu och såga vid fotknölarna. Bara få spy ur mig vad jag tycker och tänker om sånt jävla beteende. Få lite mothugg men eftersom jag har rätt, sänka personen helt. 
 
Alltså jag blir arg när jag tänker på puckon som är utöver det vanliga. Personer som har barn som några jävla statussymboler stör mig just nu sååå sjukt mycket. SLUTA! Ditt barn blir inte lyckligare av det snarare tvärt om. Gör om gör rätt! 
 
Känner att jag har så mycket ilska som vill ut. Jag orkar inte se en till jävla dum grej utan att jag kommer reagera. Bita sig i tungan? Som tur är har jag bara spytt ur mina åsikter till personer som känner mig och vet hur jag funkar. Haha era stackare...
 
Fy fan alltså det är inte bra att känna såhär.. ;) Ingen idé att tjafsa med mig idag. Kort stubin som går igång på nästan vad som helst. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA jag älskar din underbart bittra sida!!!<3
jag har ett par menlösa egoistiska offer som jag kan skicka över till dig om du vill;-)

Svar: Gör det vet ja! Kan bli kul! ;-) haha!
Micsan

2012-12-05 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0