Här blir det andra bullar ;)

Ta tag i saker sagt och gjort. Plockat och grejat. Hämtat upp tomtarna. Ställde de på plats men Samuel leker med dom så de får nya platser hela tiden. Lite mys. Slagit in alla paket utom två. Sköööönt. Har bakat med! Med syster. En jävla massa bullar. Vanliga kanelbullat men även andra. Saffransbullar. Dom blev helt okej för att vara första gången. Jag har faktiskt inte bakat bullar förut. ;) Illa men sant.
 
Imorgon ska det dammsugas och skuras. Sen får vi besök på eftermiddagen!!! <3 Jag och Samuel längtar lika mycket <3 Det är häftigt att vi 4 har funnit varandra! 
 
Lite kul när vi bakade så trodde vi barnen ville vara med men de ville bara äta de färdiga bullarna ;) Haha söta. Sen hjälpte jag mini och Lovisa till att klä deras gran. Snacka om snygg ;) Jag tycker att det ska synas att barnen får var med och klä granen. Det är charmigt. På fredag ska jag ta upp min helvetes gran eller plock i pin kan man kalla den jäveln för...Den blir verkligen jättefin men den är fruktansvärd att sätta ihop.
 
Så tack för idag syrran ;) <3
 
Så här trött ser jag ut efter dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0