Men tyck vad fan du vill men stå för det

Jag känslig? Så in i helvete. Låt mig vara det ifred då om det är ett problem. Låt det gå en vecka så kanske det har gått över. Jag är inte långsint i alla fall. Det är inte så att det är ett problem om de som gjort det inte pratar med mig. 
 
Jag är väldigt nöjd med min kaffekopp här vid datorn. Mini har en playdate men en kompis och de har klätt ut sig. Den ena är spindelmannen och den andra bakugan. Härjar som man ska när man är fem år. Själv är jag inte på lika härjhumör ;) Jag ska snart ställa mig och steka pannkakor. En jävla massa pannkakor.... På en och en halv liter mjölk. Jag lär stå en stund i alla fall. 
 
Sen måste jag ta upp det här. En vän till mig har en blogg. Världens bästa vän och ärligt talat undrar jag om folk är helt jävla tappade... En del av dom kommentarerna kan göra vem som helst mörkrädd. Sen har jag ju mina teorier om vilka tappade människor det kan vara som gömmer sig bakom fega anonyma kommentarer. Skulle aldrig lämna en feg anonym kommentar själv, aldrig. Kan man inte stå för sin åsikt kan man lika gärna hålla käften...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0