Nyttigast i kommun

Ja det har jag inte varit i julhelgen... Shit alltså... Jag som hade gått ner lite innan.. ;) Fast jag har inte gått upp allt utan typ 1 kg... Saker som jag ätit började väl frossa i skräp den tjugotredje.. Nyttigt... Haha
 
* Godis... ;)
* Julmat...en massa julmat. Min mamma är bäst på att laga mat.
* Pizza... 
* Goda saffransbullar i massor.
* Glass... Har inte bestämt mig om chili lakrits glassen är god eller inte ;) 
 
Så nu går vi tillbaka till att inte äta godis och fika på ett tag ;) Tänkte gå ner fyra kilo... så ska jag träna då? Nja kanske kör lite tabata om andan faller på. Eller den där cross saken som bor här i lägenheten... Jag har ju faktiskt testat den en gång ;) 
 
Ja om du stör dig är det nog ditt problem ;) Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Virre

Ooo, vilket christmas-diva ;)Diggar särskilt mössan. Prata inte om julmat och grejer, jag har ätit mig fördärvad! Men en kaffe eller så får man ju ner *pik pik* :D

Svar: Kaffe låter najs;) Hur är du ledig då? ;)
Micsan

2012-12-28 @ 21:10:17
URL: http://nikua.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0