Så underbart bra dag!

Upp och hoppa kvart över sex. Inte det roligaste men jag var inte ensam om att vilja sova vidare. Det kunde vi ju inte göra eftersom det var lucia idag och vi skulle vara på dagis halv åtta. Samuel var supersöt som pepparkaka. Lik mamma ;-) Det var supermysigt på dagis och de sjöng så gulligt så! Efter sång så fick vi fika. så jag åt faktiskt en macka och drack kaffe. Inte illa den tiden på dygnet. Mini åt mest pepparkakor <3

Dagen blev inte sämre då jag fick trevligt kaffe besök! Det gillas ;-) Gjorde en snabb genomgång på julklapparna. Jag är helt klar!!! Så skönt!

Sedan hörde mina två snyggingar av sig och bjöd på fika! <3 Helt underbara är dom! Men nästa gång får jag baka så ni slipper ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0