Ta tag i saker...

Ja det är väl på tiden. En del saker har blivit framskjutna men vad gör man när en del saker i livet jävlas. Här sitter jag i underkläder efter ett bad och bloggar istället. Haha märks hur sugen jag är på att ta tag i saker. 
 
Igår träffade jag en underbar tjej. A är en riktigt härlig person. Tog en kaffe och snackade bort ett par timmar utan problem. Mini hade en playdate här senare på eftermiddagen också, riktigt lyckat=) Idag ska vi också hitta på saker. Bara det att jag ska komma igång med allt annat med. 
 
Jag behöver energi. Helt seriöst alltså. Eller sova en vecka. Eller en rejäl jävla fylla. Haha så får man inte skriva när man har barn... Men barnen är ju inte med då ;) Mycket man inte får/bör skriva.
 
Nej på med musik och ta tag i det här. 
 
Något jag knappt äter längre  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0