Till min underbara

Tisdag var det. Iskallt och jävligt men jag överlever. Imorse på väg till dagis kändes det inte så kan jag tala om. Igår var det mys. Båda barnen var lediga från skola och dagis då de hade stängt. En riktigt härlig dag. För barnens skull hoppas jag att snön snart kommer. Tråkigt när det är bara är kallt och som syster påpekade så är snön bra för då kan man leka sig varm. 
 
Just nu roar jag mig med tvätt...roligt värre men det måste göras. 
 
Till min underbara
Älskade vännen du är verkligen bäst. Du får mig att må så bra. Älskar dig mitt hjärta!
 
 
Behöver energi. Då måste väl detta vara lösningen ;)
 
Dagens jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

å du får mig att må så bra, du är min livsgnista<3
du är så underbart fin!!!! älskar dig!!<3

Svar: Du är för underbar! Älskar dig! <3
Micsan

2012-12-04 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0