Vad gör det om hundra år?

Jul närmar sig och jag vill inte ha någon snö. Jag vill ha sommar. Men jag får nog kul när vi härjar i snön. Bara jag skippar klänning och högklackat. Idag är det lite plock innan vi ska träffa snygg och hennes underbara. Köpa lite godis måste ju mini göra. Jag har faktiskt inte köpt godis på länge. Vikt nedgång och godis går tyvärr inte ihop.Haha tänk vad bra det vore ;)
 
Jaga sitt eget ideal. Ja det är intressant och mitt stora problem är att jag har en taskig självuppfattning. Dock vet jag på ett ungefär. ;) Mitt ideal är inte super smal. Jag tycker former är vackert. Timglas är snyggast. Enligt mig och mitt ideal. Alla har vi ett ideal, en trivsel vikt och så vidare men jag vägrar att gå på dieter och skit. Jag vill vara nöjd! Annars kan det kvitta. Om jag dör imorgon så ska jag inte behöva ångra att jag var för fokuserad på helt oviktiga saker. För mig är vikt en väldigt liten del. Kärlek, barn, vänner, familj där har vi sånt som spelar roll. Jag vill inte ångra dumma beslut. Tur jag är så jävla smart ;) 
 
Idag blir det nog pizza ;) Hemmagjord men det är ju godare. Kanske skulle göra som P Dra tre pizzor på tre dagar ;)  Vad gör det om hundra år. Och du jag retas inte med dig om du tror det ;) 
 
Nä lyssna på lite mer musik och fixa mig lite så jag ser ut som folk ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0