Dags igen eller ska man bara kasta bloggen åt...

Ja frågan för. Inte vidare trevligt med så få uppdateringar men det har minst sagt varit mycket kaos. Nu börjar saker reda ut sig och jag är nästan nöjd. Ska mycket till för att jag ska vara helt nöjd... Nej då ;)

Har startat en privat underblogg som jag funderar på att faktiskt börja blogga i med. Det är lite lättare att skriva ut saker när man har koll på vilka som läser. Jag är rätt privat av mig och vill inte dela med mig för mycket när jag inte har koll på vem som läser.

Sjuk och jävlig har jag också varit. Feber är ju skönt...Ja jag är nöjd att jag är frisk nu eftersom det blir utgång på lördag. Snyggast ska firas!

Vad fan ska jag ha på mig? Haha alltid den stora frågan... Förslag någon?

Ja en liten uppdatering blev det i alla fall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0