Försöka

Det går inte att hålla bloggen normalt uppdaterad. Men ger det ett försök ändå.

Ja sist jag skrev var det dags för utgång. Hade riktigt kul. Det får bli fler gånger J =). Det blev Bells och lite mat på statoil och sedan en promenad innan hemgång. Vaknade dagen efter och var bara trött. Skönt eftersom jag blivit så jävla dålig de sista gångerna.

Ser ut som att det kan bli en utgång snart igen. Kul de!

Annars hade varit mycket med allt. Vill bara lägga mig och sova en vecka eller två. Pausa lite. Det vore underbart.

Idag är det lördag. Roat mig med? Sovmorgon, fika med barnen,syster och b på stan och varit och köpt lördagsgodis med barnen. Inga direkta planer förutom att gå till gymmet. Det behövs.




Handling säger mer än ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0