Intressant

Ja det är det intressant ställe...haha! Man får vara med om och se mycket på gymmmet. Ska iväg klockan 12 idag. Men jag måste ju dela med mig av lite plus och minus på gymmet.

+ Skönt att träna.
+ Riktigt roligt med rätt sällskap.
+ Känner sig lite nyttig efter.
+ Många skratt.

- Sportbh gör att man ser helt jävla platt ut, stör mig enormt.
- Att man funderar på om folk tränar eller har sex. Då syftar jag på hur folk låter.
- Folk som står och stirrar. Jag tappar koncetrationen och man är fan inte snyggast när man tränar.
- Folk som ska ha en lång konversation när jag springer på löpbandet. Det är inte så lätt att prata då.

Sen tränar jag inte för syns skull utan för att faktiskt träna då kan man skratta åt kommentarer som "Gud man vill ju inte att andra ska se att man blir svettig" Nä det vore ju jävligt konstigt när man tränar...


Ja ska väl ta och byta om till mitt rosa träningslinne. Känns som det är på tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0