Ge mig energi och sol och en bättre självbild

Det låter väl inte som en orimlig önskan? Solen är prio nu eftersom man får sån härlig energi av den. Spelar ingen roll om jag inte är ledig jag vill ha sol i alla fall. Sen finns det människor som kan ge mig massa energi. J jag behöver dig!

Ska vi ta det med självbilden med kanske? Vissa dagar när jag känner mig låg så blir min dåliga självbild starkare och jag blir jävligt missnöjd med mig själv. Ofta är det kopplat till att någon sagt eller gjort något som får mig att tro att det är fel på mig. Jag är sån som har upp och nergångar i mitt självförtroende. Idag känner jag mig jävligt ful och fet och misslyckad men imorgon kommer jag antagligen inte alls känna så. Alla kan ha dåliga dagar. Som tur är mina dåliga dagar ganska sällan. Med det sagt finns det självklart komplex som inte försvinner men jag tycker det är fjantigt och tillåter mig inte att hålla på med sånt tjaffs. Exempel så hatar jag mina ben och har fått för mig att jag inte kan ha kort kjol eller shorts och just därför går jag ut i det för att få bort den känslan. Det går sakta men säkert framåt.

Fan nu blev jag lite djup här. Illa men sant. Och så att alla vet, jag är INTE ute efter att fiska efter komplimanger och annat tjaffs. Det är inte jag. Bara för att jag är lite låg är jag ju självklart lika fantastisk och snygg för det. Även om jag har svårare för att se det just de dagarna.

Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0