Så mycket att blogga om!

Men tiden finns inte riktigt men jag måste ju skriva ett kort inlägg för att visa att jag lever. Försökte föra över massa snygga kort till datorn men den är helt jävla körd och vill bara överföra hälften av bilderna... Så detta inlägg blir utan bilder. Hade några bilder men de fick jag inte godkända för att lägga upp ;) Men min lilla snygga brunett har ju redan sett dom nu ;) Det var ju faktiskt det viktigaste!

Så annars då? Jo bra. Men givetvis finns det saker som jag stör mig på, eller ska vi säga personer... Nej men det enda jag tycker är att folk kan vara raka och inte tro att jag dum. Jag är inte bara snygg jag är smart också  ;)
Ingen skada skedd i alla fall och jag är lika trevlig och fantastisk som vanligt.

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0