Inte bara ego

Det var ju fastingen den 24,25,26. Torsdag till lördag med andra ord. Torsdagen hoppade vi och jag frågade mini vilken dag han ville ner och åka karuseller. Berättade att han hade tio biljetter och åka för och då bestämde han sig för att köra fem karuseller på fredag och fem på lördagen. Det funkade riktigt bra. Lovisa var med en kortis men hon var ju mest och åkte med sina kompisar. Lite bilder.


Samuel åker bilarna med sin pappa. Inte sätter jag mig i något slags fordon ;)


Lovisa försöker köra på sin pappa och lillebror. Hon lyckades ett par gånger =)


Lovisa gillade den här. Syns inte så bra men hon sitter längst ut.


Karusell är kul.


Den här var också rolig.


Den här var god.


Sen ville mini raka av sig håret. Det var liiite jobbigt kan jag säga. Tycker det hade räckt med att jag klippte det kort. Men klart han får välja själv.


Fy fan för den här jävla karusellen... jag åkte med Sam och jag är jävligt höjdrädd. Jättekul när den stannade högst upp hela jävla tiden för att släppa av folk. BLÄ!!!!! Åkte den dessutom två gånger. På lördagen frågade Samuel om jag verkligen skulle åka den eftersom jag var livrädd och att han kunde åka själv om jag ville. Som om han skulle få åka den själv när jag är rädd. Nej bara att hoppa in igen...

Vore ju skönt om vädret kunde bli lika bra igen... Behöver ju bättra på brännan ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0