Söndag bakis?

Det är fan inte schysst att klockan två när man går ut från krogen så blir klockan plötsligt tre. Måste ju sooooova länge dagen efter. Jag kom hem halv fyra enligt den nya tiden och det blev inget statoil. Åt ju både godis och bollar och lite tacos under kvällen. Tydligen åt jag väldigt lite tacos och hade alldeles för lite sås på ;) Haha! Sen mättade alla cider med. Men jag är inte ett dugg dålig utan bara trött.

Så hade jag kul? Klart jag hade, det är sällskapet som gör det! Fick sova till tolv med så jag fick allt godkänt med sömn med.

Kvällen bästa: Sällskapet givet...Så många skratt!

Kvällens sämsta: "Folk" som öppnar käften vid fel tillfälle.....

Söndag lugnt och skönt. Fått bra sällskap med! Både jag och mini! Nu ska jag se film och äta massa onyttigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0