Underbart!

Najs! Japp jag är som alla andra som bara måste kommentera vädret. Det är ju underbart med sol! Kollade nyss igenom massa bilder i datorn och förra sommaren var jag rätt brun...Dags att sola! På sjukt bra humör är jag med men det är i och för sig inte så konstigt.

Lite mer färg än nu....


Planer för dagen? Barnen är lediga och ska vara hema med T och jag ska iväg och plugga ett par timmar för att sen träffa min underbara. Jag har ju fått fler underbara/snyggingar så nu vet jag inte riktigt om man hänger med på vem jag menar. Inte lätt alla gånger... ;) Sen brukar jag inte skriva ut namn på de jag inte frågat.

Pluggandet kommer ske på café gröna lyktan och jag har planerat att skriva minst fem sidor innan jag ska träffa snyggast. Men innan det ska jag fixa frukost till barnen, duscha och fixa mig. Så att vara på gröna lyktan kl tio känns rimligt.


Det här var inte igår...Så söta. Känns konstigt att se mini med napp!



Nej nu lär jag väl sätta lite fart kaaaaanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0