Rubik?

Mysig morgon. Frukost och mys är aldrig fel. Tog disken medans jag väntade på mitt kaffe. Kaffe är alltid gott. När jag hat bloggat tänkte jag hoppa i badet men just nu är det upptaget då barnen badar. När dom badar ihop så är hela badrummet pissblött så jag får väl lite och göra innan jag kan hoppa i badet.Senare ska vi ut i solen. Titta på när mini cyklar, L lär nog dra till en kompis.


Dagens kopp!


Dagens frukost. Ja för mig. Gott!



Jag har ett problem...Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll????!!! Det är jobbigt faktiskt...Väldigt jobbigt. Förslag någon??? Ja jag gillar spontant som sagt ;). Förra helgen gick vi ju inte all in heller så vi ska ta igen det... ;)

Nej dags att jaga upp barnen ur badet så jag kan ta ett snabbt bad. Jag älskar att bada!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0