Reagera mera

Första reaktionen blir oftast otroligt stark. Men som sagt inte mycket att göra åt. Det är så det ska vara. En helt normal och naturlig reaktion.

Ja onsdag är det idag och jag har spenderat tid i karlstad. Så här kan det se ut då:

Inte tagen idag men så här var det idag med.


Ska in imorgon med och sitta och fixa en tenta hade jag tänkt. Tjoho så kul ;). Kaffet köps ALLTID på pressbyrån. Varför? Jo jag tycker allt kaffe på universitetet smakar blä. Kan inte dricka det. Det borde inte få kallas kaffe....

I helgen som var blev det inte öl som det alltid slutar med när jag ska välja på bolaget. Jag har svårt för att välja tuggummi så jag kan berätta att jag tog en av varje cider. Haha...Färgglatt ju!


Här har vi en av alla cider som mättade mig i lördags....;)


Och nu när jag ändå är inne på goda saker så måste jag ju slänge upp en bild på en ny favorit!

Den är riktigt god den här...Nyttigast har talat.


Ja kaffe,cider och choklad är väl inte fel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0