Gårdagens idag....

Fredag. Haft en riktigt kul fredag. Dock har jag en envis huvudvärk som håller i sig...Värst är det på morgonen. Nu på kvällen är den borta som tur är.

Haft en riktigt mysig kväll med mini. Han är för go...Lik sin mamma med andra ord...Väldigt lik faktiskt, han är nämligen lika knäpp som mig med ;).

Skriver väldigt osammanhängande men det är så det är ibland.

DAGENS MICHAELA



Ja det var igår som jag skulle uppdatera detta inlägg när hela datorn fick ett spel och varnade för det ena, andra och det tredje... Hela datorn låste sig och jag som är så teknisk funderade en sväng på att kasta ut den genom fönstret....

Som tur är finns det dom som är duktigare än mig och idag funkar den felfritt... Nej jag är inte blond....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0