Normal...Nej tack!

Normal och normal...Haha nej då men det jag menar är att jag hellre har roligt och bjuder på mig själv än att försöker vara så korrekt hela tiden. Jag har hellre roligt. Så är det faktiskt. Sen kan man ju funderar på hur man ska vara för att vara normal och är det något att sträva efter? Som tur är har jag många likasinnade i min närhet! <3 Ett gott skratt förlänger livet ;)

Så vad roar sig Mickan med på bilderna här nere? Jo om man har tränat på löpband i 40 minuter och måste gå av för man lyckas få skavsår (Blåsa som spricker) Så blir man sur och lägger sig och fular sig en stund. Gissa hur folket på gymmet tittar... ;) Det bjuder jag på! Men jag gjorde situps med bara så alla vet att jag inte är helt tappad.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0