Sån jävla otur

Ja eller är det så att jag får det jag förtjänar? Vet man inte... Sån jävla huvudvärk i flera dagar. Det är mysigt. Känner mig helt borta hela tiden. Just nu är det bättre och då sätter jag mig vid datorn. SMART tjej.  Jag har även mycket agg nu. Shit alltså... Säger hon och låter som värsta fjortisen.. ;)

Är en del människor sanna undrar jag? Kan man verkligen vara så dum? Nu menar jag inte på ett nedvärderande sätt utan jag undrar ärligt.. Elak jag låter men det är jag inte. Jag är så snäll så. Men jag blir trött på att jag och människor jag bryr mig om råkar ut för så konstiga personer och situationer... Ni skulle bara veta....

Och med tanke på elaka människor. Ge fan i att vara elaka mot andra människor bara för att du är misslyckad. Jag är så jävla trött på mobbning och allt som ligger i gråzonen. Där kan vi tala om elaka männsikor. Usch jag blir så jävla arg. Vuxna människor som beter sig på det sättet är fruktansvärt. Sen kan man påstå att jag inte är bättre själv som kallar dem misslyckade. Det får man tycka.

Åh inlägget är inte i den positiva andan kan man milt påstå...




Så jävla glad ;)

En i mängden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0