;)

Kommer säga som alla andra. Underbart väder! Helt otroligt skönt. Tog grillen och grillade korv på gården. Det var supermysigt och med underbart sällskap blev det ännu bättre.


Så varmt och skönt!

Jag har lekt lite nyttig nu i dagarna. Gått till picasso och tillbaka i två dagar. Det kändes idag vill jag lova. Igår var det inga problem;) Idag trodde jag benen skulle gå av... Men jag kanske blir snygg sen ;)


Bild från promenaden.


Och en till :).


Sen såg jag ett par så snygga ben som jag bara var tvungen att fota ;). Vems kan dom vara? ;)

Sen ser det ut som det blir utgång i helgen. Jag har seriöst inte varit ute när det varit fastningen sen jag var typ 15. Just därför jag fått för mig att det bara är fjortisar ute då. Men nu har jag blivit bevisad motsatsen och följer givetvis med. Lite utgång tackar man ju inte nej till.

Ja det var en liten uppdatering i alla fall. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0