Nu så

Två veckor sedan. Hänt mycket. Utgång, Valborgsfirande (Nej ingen utgång, vet att många har åsikter om hur ofta jag är ute.) Problem med massor av olika saker. Saker som löst sig och massor av kaffe. Fy fan alltså. Ibland känner man att man lever kan jag säga.

Finns mycket att skriva men ändå så skriver jag i gåtor. Det stör faktiskt mig med. Haha! Men en del av er vet precis vad allt handlar om och får er ett gott skratt.

Några ungefärliga härliga citat på senaste tiden

" Mår man dåligt och läser din blogg så kan man läsa vilket inlägg som helst och bli glad. När man känner dig så vet man vad du menar"

"Ja men DU är ju dryg"

"Ja alltså jag skulle ju inte vilja vara en person du inte tycker om"

"Men fan vad låg du är idag har du inte träffat J idag?

Dessa härliga kommentarer är från personer som är så jävla härliga. Helt otroligt härliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0