Vad säger man när orden tar slut

Ja det kan man verkligen undra. Det beror givetvis på person och relation. Vissa behöver man inte ens säga något till för de vet så väl vad man menar/känner. Medans tysnaden som kommer i brist på ord känns fruktansvärd i andra relationer.

Min stora svaghet är att jag jämt analyserar allt. Det är inte till min fördel. Överanalyserar. Men jag brukar fråga saker rätt ut och får oftast svaret att mina analyser är felaktiga. Men vad är det som säger att personen/personerna faktiskt är ärliga. Om man tittar på handling och ord så borde det inte vara så jävla svårt. Problemet är bara att man inte är objektiv. Man vill tro på dom man tycker om. I alla fall jag.

Man skulle väl kunna säga att jag är i en svacka just nu. På så många plan. Sen stänger jag in mina känslor och väljer att le så ingen ska se. Men jag vet att de som är nära ser. Jag kommer prata med de närmsta när jag känner att jag orkar.


Med dig behöver jag ALDRIG göra mig till ♥



Fan vad bra det är att blogga mår redan bättre. Vi är fler som har en jävla pissdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0