Dagens bilder och dagens DAGENS

Dagens
 

Humör: Bra!

Hår: Lite halvlockigt och utväxt från helvetet.

Smink: Mascara och lite beige ögonskugga, avskavt nu dock ;)

Klädsel: Beige klänning och svarta leggins. 

Känsla: Glädje.

Bästa: Lekparken med de syster och barnen.

Sämsta: Munsår… Inte säker men det känns som jag kommer få det. Snyggt och skönt.

Ångest: Att jag aldrig lär mig. Varsågod utnyttja mig gärna…

Låt:  Eminem- Not Afraid.

Sevärda: Hmmm, jo då allt sett lite snyggt ;)

Pinsamma: Haha ja du vinner allt idag med….

Goda gärning: Jag betedde mig som man skulle trots att jag bara ville ta tag i dig och fråga vad fan som är fel på dig!  Men men den dagen kan komma ;)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0