Falsk marknadsföring ;)

Då var det lördag och morgon ;) Eller förmiddag om man ska vara noga. Har faktiskt varit uppe sedan tio... Fått i mig en kopp kaffe som alltid är väbehövligt. 
 
Säkert jävligt kallt och obehagligt ute men det spelar mindre roll. Ska ju träffa underbara människor ;) Då spelar vädret mindre roll. 
 
Funderar på att börja baka lite med... lite och fira och en del som verkligen inte borde firas. Men vad fan man ska ju bjuda på fika och kaffe i alla fall ;)
 
 
Bjuder på bilder på mig och mini, Jag är nyvaken, osminkad och jävlig. Men vad fan jag ser ju ut så. Det är en stor anledning till att jag inte använder foundation för jag gillar inte falsk marknadsföring ;)  Hmm kan bli ett helt inlägg om falsk marknadsföring senare idag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0