Fredagsmys ;)

Okej. Dagen har varit riktigt bra men förutom ett par puckade undantag. Jag och syrran tog ungarna till lekparken och lekte och så fick dom plättar till lunch. Konstigt att det verkar som maten smakar bättre ute ;) Syrran hade sett till att fixa kaffe till oss <3 Kallt som fan för mig och syrran som inte var så påpälsade som barnen. Blev coop och sen och efter det hem för att vara hemma när Lovisa slutade skolan. Hon åkte vid 4 tiden för hon skulle till sin mamma i helgen. Hörde att det var snö där så hon lär ha att göra ;)
 
Saknar min goding med! Men vi ska förhoppningsvis träffas imorgon! Hoppas det! 
 
Nu ska vi äta lite chokladbollar som mini har gjort alldeles själv! ;) Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0