Härligt när alla missförstår

Jag menade INTE att alla som använder foundation är användare av falsk marknadsföring. Jag har vänner/nära som använder det dagligen och det är inget fel i det. Däremot är de lika vackra utan och behöver det inte även om de tror det, men man ska ha det man trivs med.Jag tog det som exempel eftersom jag själv gärna ser så naturlig ut som möjligt.
 
Alla ser vi olika ut och det är bara positivt. Jag själv skulle aldrig vilja spackla mig så mycket så jag såg ut som en annan person. Sen använder jag faktiskt smink, mascara och ögonskugga och ibland fast otroligt sällan händer det att jag kladdar foundation i ansiktet.
 
Samma gäller att jag inte skulle stoppa upp min bh. För jag vill vara så naturlig som möjligt. Inte det heller ser jag några fel med om man blir lycklig av det. Men om vi tänker oss att man går på krogen och är ute efter något för natten och tänder på stora bröst. Är inte det då lite falsk marknadsföring om det bara är uppstoppat till max? Eller en sån där tryck in fettet grej.. Haha där har vi något jag kanske borde ha men vad fan jag är jag och tänker inte göra mig till. Du får det du ser ;)
 
Alla vill se så bra ut som möjligt inga fel med det. Den fulasta falska marknadsföringen som finns är när man ljuger om hur man är som människa. Man framställer sig på ett sätt och sen visar det sig att man inte alls är sån. Det är det värsta enligt mig. Och som vi vet har jag ju alltid rätt ;)
 
Hoppas ni fattade mer hur jag menar nu. Jag hoppas ni är nöjda med er själva och inte känner att ni behöver massa smink eller annat tjaffs för att duga. ;) Puss
 
Lägg märke till mitt skadade finger ;) Med blixtenplåster!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0