Jävligt många gamla bloggbilder!

Japp nu ska vi lägga upp lite från bloggen. Bilder som kanske inte var igår. 
 
Första bilden här är tillägnad Johanna och Fröken B ;) Vet inte om jag får skriva namnet på den underbara människan. Men hur som helst sitter de med detta helvete. Spss, Djävulens påhitt. Klarade jag tentan gör ni det ;) Håller tummarna!
 
 
Kaffe, Behöver knappast förklaras? Kaffe <3
 
 
En bok jag hittade på bibblan. Helt vid rätt tillfälle och det kunde inte varit mer passande. Ja den roade mig och min fina i alla fall ;)
 
Här var inte någon av barnen stora. Myser i Lovisas säng. Förövrigt i den gamla lägenheten.
 
En till på de sötaste. Här var det nyår!
 
Fröken som älskade att ha sina dansuppvisningar i prinsessklänningar. 
 
En skolavslutning. Är ett par årsedan kan jag säga.
 
 
Världens finaste och bästa mamma! 
 
Mini på nyår. Allt för att slippa oväsendet. 

Bebis! Mys!
 
En bild som min lillasyster Erica tagit. 
 
Här har vi Erica i en lektunnel ;) Världens bästa goaste syster. 

Lovisa leker i järnvägsparken.
 
Mina snygga bästa systrar. <3
 
Något jag var besatt av att göra ett tag... Gott ju men nu blir det mer sällan.
 
Me och mini, Brunett. 
 
Lovisa inför hennes discokalas.
 
Min andra bästa underbara syster. <3

En jävligt god räkpaj
 
Fortsätter på tema brunt. Blä bild men man ser ju färgen...

Här med... stirra mera liksom...haha. Nä brunt hår är nog inte min grej ;)
 
HAHAHAHHAHA älskar er mina underbara!

Söta Lovisa!
 
Lovisa är glad ;) Inte konstigt eftersom det är sommar... ;)
 
En skolavslutning till. Fina <3

När mini hade napp. 
 
Någon fyller år!
 
Seriösa Mickan ;)

Lovisa fin på kalas!
 
Det smittar tydligen... ;) 
 
Coolingen!
 
Lipa är grejer de!
 
Underbara syster och underbara Benjamin. Mosters hjärta.

Åhhh vill ha sommar... glass med kanske.
 
Haha bara för att. 
 

Så fina!!!
 
 
Härliga barn!

I min så kallade städerska outfit.  
 
Söta dvärgen ;)
Man ska pussas mycket.
 
<3
 
Jag och min lilla älskling. <3
 
 
Dags för snart?! 
 
Svettig på gymmet. 
 
 
Världens bästa! Älskar dig!
 

 

Mosters hjärta!
 
Mosters hjärta och min underbara syster!
 
Underbara Erica!
 
 
Ja det var lite av de bilderna jag har någon gång har pubilcerat på bloggen. Finns mer men så kul ska vi inte ha ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

underbara bilder!!!
älskar dig<3 tack för du finns i mitt liv!!!
spss är verkligen djävulens påhitt å det är tack vare dig som jag ens kunde svara på frågorna, du är världens bästa<3

Svar: Älskar dig mer ;) Önskar jag kunde hjälpt dig mer men som sagt svårt som faaaaan ;)
Micsan

2012-11-04 @ 19:57:20
Postat av: johanna

inte värt du lägger upp namn på de du inte vet om du får, för du kan ju bli anmäld för förtal då;-) HAHAHA

Svar: Haha!
Micsan

2012-11-04 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0