Mardrömmar

Man skulle kunna tro att en viss person hade huvudrollen i alla. Men nej mina drömmar är läskiga på ett annat sätt. Fy alltså. Jag kan inte sova utan vaknar i panik eller är så nära tårarna man bara kan komma. Det avbryter min sömn och jag vaknar typ tre gånger per natt av dessa drömmar. Kommer se ut som ett jävla spöke om jag inte kommer få sammanhängande sömn.
 
Om det kunde varit lite roande drömmar hade det ju kunnat vara en hel annan femma...Men men. Eftersom jag är så fokuserad på det så kommer jag väl ha det såhär tills jag kan släppa tankarna på det. 
 
Det är skumt egentligen. Vad man drömmer. Det känns helt absurt när man tänker tillbaka på drömmarna. När jag var yngre drömmde jag en hel del mardrömmar och då hade jag penna och block jämte sängen. Dagen efter var det rolig läsning kan jag säga. Haha. Det gjorde jag för att jag inte kom ihåg mina drömmar men nu är de klara som kristall när jag vaknar...
 
Det är fan jobbigt ju. Jag har svårt att somna om och blir sjukt irriterad på mig själv eftersom jag tänker att jag MÅSTE sova... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0