Så jävla osnygg men så jävla skön

Sovmorgon och seg trots det. Ja jag hoppas att man förstår att jag inte gick upp nu ;) 11 gick jag upp.  Lite huvudvärk i bakgrunden men det beror nog på att jag vaknade så mycket inatt. Upp och hoppa som en jävla studsboll. Jag sover sjukt dåligt och har så mycket konstiga mardrömmar. Den ena är värre än den andra. Kanske skulle tyda mina drömmar...haha. Nej tror vi hoppar det faktiskt. 
 
Igår tränade vi här hemma. Det var kul att träna tillsammans. Alla på sin egen nivå givetvis=) Riktigt kul men man önskar den energi som mini har. Han var helt genomsvett när vi var klara men tyckte att vi skulle göra minst lika mycket till...Ja alla behövde ta en dusch sen kan jag säga. Kö till badrummet ;) Givetvis var det ju min idé att träna med barnen. Jag är ju för smart ;)
 
Idag har jag faktiskt träningsvärk. Man får inte glömma att jag sagt upp mitt gym och inte har tränat på ett tag...Haha jag är inte ensam om att ha träningsvärk kan jag säga. Härligt. Två gånger i veckan hade jag tänkt att vi ska göra detta hela familjen. Sen behöver väl jag göra det tre till fyra gånger i veckan så då blir det jag och t som kör själva.
 
Ja söndagar ska var slappa tycker jag. Kan vara för att jag är så lat ;) Men jag är sjukt osnygg men seriöst det här är det bästa, skönaste plagget jag haft. Synd bara att man inte kan gå ut i det. Haha till grannen dörr i dörr men inte längre än så. Jag fick den av min mamma med orden "Du går inte ut i den här!" Haha vad tror du mamma jag kan inte ens gå ut i mysbyxor ;)
 
Slitnast i kommun... Men sjukt skön klädsel
 
Bjuder på en puss med ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0