Bjuder på en sleten Mickan

Suck. Känner mig tung i huvudet. Man kan ju bara älska förkylningar. Hur sliten ser man ut då? Jo här ska ni se... Lyckats kleta ut lite mascara med så ett öga saknar lite smink.... Läckert. Men vad fan mer bilder sa vi ju och jag är ju såååå självkär... eller något ;) Haha...Bjuder på mig själv.
 
Ja såhär går jag utanför dörren ;) Haha
 
När jag kommer in släppte jag ner det...resultat
 
 
Hur sliten kan man se ut... haha ;) Ja jag ser jävligt sliten ut. Det kan vi ju konstatera ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla fin min underbara<3 jag älskar dig!!!

Svar: Älskar dig med hjärtat! <3 Tur jag har dig som är så snygg ;) Så jag slipper vara ensam ;)
Micsan

2012-10-22 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0