Du är tusen gånger värre än jag trodde.

Ja fin och positiv rubrik? Nä. Jag är på dåligt humör. Jag fulkomligt hatar detta jävla väder. Så kul att lämna på dagis..Bli blöt och jävlig. Frysa och sakna värme. Ni kan ju gissa vad jag tycker om vintern....
 
Åter till rubriken. Ni vet när man fått för sig något om någon men man tror man överdriver och har fel.Man får för sig att man tillskriver en människa massa negativa egenskaper. Man är medveten om att man inte är objektiv och är därför inte helt övertygad om att man har rätt. När man sedan får svart på vitt att det till och med är värre än man trott. Då ramlar man nästan av stolen... Man får trösta sig med att man själv inte sjunker till nivåer i den klassen. Det är intressant med människor, Vi är alla egoistiska i viss mån men vissa är så upptagna med sig själv att det är skrämande. Det är ju visserligen min åsikt... Och jag har väl  alltid rätt? ;) Eller ?
 
Till något annat då. Ska säga upp mitt gymkort...Lägligt när jag ska ner 6 kilo ;) Nej men öppettiderna är sämre nu och jag står ändå bara på löpband och crosstrainer. Då kan jag lika gärna vara ute och springa. Så 6 kilo ner innan jag fyller år är planen.. Sen får vi väl se om jag lyckas. Annars får jag väl sluta äta ;) HAHA... (Nej jag är inte seriös)
 
Nu ska jag sätta igång med matlagningen. Ugnspannkaka. Wiee så kul. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0