Egot fortsätter

Nej det kan inte bli för mycket bilder ;)
 
Lite menlöst fakta
 
Förr hatade jag mitt lockiga hår och fönade eller plattade det så det var spikrakt. Jag gjorde även en rakpermanent 07 och den höll länge (syns på den fula bilden i headern). Idag avskyr jag att se mig i rakt hår och jag älskar verkligen mina lockar. Jag gillar även att vara "blond" eller slingad och jag ska allt fortsätta med det. Men bara för ett par dagar sedan så funderade jag på att bli mörk igen. Men nej jag trivs nog bäst såhär.
Lockigt värre ;)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du passar i dina lockar! Snyggt!

Svar: Tack gumman=)
Micsan

2012-10-03 @ 13:29:11
URL: http://kixooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0